Re: E-mail z kilku skrzynek

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 08:35:52 MET

> [...]
> Pegasus ma opcję w Tools/Extensions pod nazwą MultiPOP. I to właśnie
> do służy do obsługi kilku skrzynek na różnych serwerach.

Z małym zastrzeżeniem - MultiPOP pozwala jedynie odbierać mail'e z
różnych kont. Gdybyś chciał bez wychodzenia z programu przełączyć się
na PEŁNĄ obsługę innych kont (np. wysyłanie na listy dyskusyjne, a te
- jak wiadomo - przyjmują mail'e nadchodzące tylko z kont
subskrybcji), to wtedy musisz skorzystać z Mitliple Identities (EVE).

Przy okazji: podobno ktoś pracuje nad polską lokalizacją Pegasus Mail
for Windows (ale zdaje się, że dotyczy to wersji 2.42). Ostatnio na
PM-News pojawiła się informacja, że są wersje językowe (niemiecka,
duńska, szwedzka i - chyba - francuska) dla 2.52/2.53. Czy nie warto
pójść tym tropem?

 Przemyslaw Rachowiak
 1. mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl
 2. mailto:rachp_at_free.polbox.pl