Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 02:26:45 MET

On Sat, 15 Feb 1997 19:30:43 +0100 (CET), Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Nie wiem. Ja wybralem OS/2 ze wzgledu na stabilnosc, wielozadaniowosc
>i mozliwosc uruchomienia pod nim wszystkich (z wyjatkiem jednego, ale
>pracuje nad nim) programow, ktorych musze uzywac. Pod Windows 95
>nie chciala chodzic polowa z nich. Musze zastrzec, ze moje potrzeby
>w tej materii troche roznia sie od 'przecietnego uzytkownika'
>biurowego lub domowego.
>
>Obiektowy desktop traktuje jako wspanialy dodatek do wyzej
>wymienionych cech, ale bylbym w stanie sie bez niego obejsc.
>Choc, przyznaje, w miare 'zzywania' sie z OS-em, coraz
> [...]

trafiles w sedno, Grzechu.
Ja tez z poczatku korzystalem bardzo duzo z oka linii komend
    (rzecz jasna robie to i dzisiaj, zadne mechanizmy automatyzacji
     w GUI nie zastapia REXXa czy jakiegos innego script language)
ale z czasem przychodzi moment ze rzeczywiscie moze przerazac mysl
ze mialbym z obiektowosci zrezygnowac. Szkoda ze to wszytsko tak
potwornie pozera zasoby. Na szczescie dzis to juz nie taki problem.
Za ostatnio kupionego simm'a 16MB zaplacilem o polowe mniej niz
za pierwszego 4MB. Mysle ze jeszcze troche i entry-level to bedzie
64MB RAM i procesor 200MHz. W tym momencie nie bedzie juz zadnych
usprawiedliwien by nie isc w strone rozwiazan z NextStep'a.
Ciekawe czy microsoft zdazy do tego czasu opanowac ta technologie.
Jesli nie - to jest szansa ze znajdzi sie tam gdzi jego miejsce
(na smietniku historii)
  Za kilkadziesiat lat moj wnuk przyjdzie z lekcji historii techniki
i powie: "dziadku dlaczego w twoich czasach ludzie byli tak glupcy
by wybrac najgorszy z owczesnie istniejacych systemow operacyjnych ?"
Ja mu odpowiem - "nie wszyscy, wnuczku, nie wszyscy byli tak glupi.
Poszukaj sobie w archiwach internetu artykulow dziadka"

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi