Re: Jaki monitor 15''

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 09:45:55 MET

On Tue, 11 Feb 1997 00:18:04 +0100, Zbigniew Bednarczyk
<bednar_at_free.polbox.pl> wrote:
>hmmm...
>a dlaczego plujecie na soniaki ??
>ja mam sony i dziala idealnie ... (multiscan 15 sfII - o ile umiem
>dobrze czytac) ...

To porownaj sobie parametry, mozliwosci,
ergonomie pracy itd. swojego SONY i innych 15"-wek
w tej samej klasie cenowej.
Biedactwo - nie ma nawet regulacji znieksztalcen trapezowych, symetrii
poziomej, rombu, nasycenia kolorow, opcji rozmagnesowywania, wysokiego
kontrastu, wyboru trybu synchronizacji - jak na tym mozna pracowac?
Osobiscie trafiloby mnie tez, gdyby moj monitor przelaczal sie tak jak SONY
z jednego trybu graficznego w drugi w ok. 1-2 sekundy a nie natychmiast.
A poza tym zajrzyj do srodka - przekonasz sie
dlaczego daja na to tylko rok gwarancji, a na Tajwany nawet 3.