Re: Predkosc modemu a ruch na laczu

Autor: Bernard (bernard_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 08:51:41 MET

On Wed, 12 Feb 1997 04:03:03 GMT, venom_at_beauty.ternet.pl (Michal
Szybisz) wrote:

>Zauwazylem, ze (naturalnie zreszta) przy sciaganiu wielu plikow na raz
>z Sieci (np. ftp i jednoczesne przegladanie Szkapa) bardzo spada mi
>transfer (modem 14400) Teraz pytanie:
>
>Czy jak kupie szybszy modem to problem sie zmniejszy, czy moze
>"zapychanie" nastepuje dalej tzn. "miedzy serwerami" a nie miedzy mna
>a providerem...

Chyba pomoze, wielokrotnie udawalo mi sie ciagnac z FTP zza oceanu z
transferem 2,5-3,0 kb/s (o odpowiedniej porze oczywiscie :-))).
Odpalenie kilku procesow zmniejszy mozliwosci twojego modemu, ale nie
az tak drastycznie. Moj modem to Sportek 33,6, moge smialo polecic.

Pozdrowienia

Bernard *** maber_at_usa.net ***