Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 02:59:20 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<3307ea95.1745132_at_news.nask.pl>...

> Stosunek ceny do jakosci (stosunek ceny do wartosci to brzmi
> dosc dziwnie :-) ) najlepszy byl w V2000 - systemie, ktory
> powstal najpozniej i w IMHO najlepszej firmie.

OK. Jakosci, choc nie o sam jakosc tu chodzi tylko o wartosc produktu ktora
dostajesz za swoje pieniadze. (moze nie rozumiem dobrze roznicy pomiedzy
tymi slowami, przepraszam)
I najlepszy ten stosunek byl w przypadku VHS. V2000 (widzialem w wykonaniu
Philipsa, obustronna tasma itp) byl zbyt drogi w produkcji.

> Chociaz moze i dobrze, ze sie nie przyjal ? Firma, nauczona
> smutnym doswiadczeniem, nie trzymala 'przy orderach' nastepnego
> swojego wynalazku i dzieki temu mamy CD :-)

> Przykro mi, Slawku, ale nie wierze w Twoje zdolnosci do odroznienia
> obrazu lepszego od gorszego po tym, jak niedawno udowadniales,
> ze NTSC jest lepszy od PAL...

OK . NTSC nie jest lepsze ale i nie gorsze. Beta nie jest lepsza.
I beta i v200 mialy bardzo skomplikowany obieg tasmy wokol glowicy i to
bylo podobno powodem klopotow technicznych.