Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 01:09:50 MET

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>On Sat, 15 Feb 1997 21:05:17 GMT, venom_at_beauty.ternet.pl (Michal

>Wy jedna rzecz chyba mylicie - opis w polskich ksiazkach na podstawie
>plotek sprzed 20 i wiecej lat oraz obraz na ekranie nowoczesnego
>japonskiego telewizora - to sa dwie rozne sprawy :-).

Pewnie, jest juz na czym zrobic stabilne generatory, filtry cyfrowe
i pare innych zabawek - zreszta Ty wiesz lepiej, bo ze mnie, 10 lat
po dyplomie bez kontaktu z zawodem to bardziej d... z uszami niz
elektronik :-) Analogia NTSC z Windows jest wyrazna - sporo da sie
podlatac, dodac wodotryski, zwiekszyc komfort obslugi, ale podstawa
systemowa slabiutka :-)

>Inna sprawa ze jak czytam ze tuner cyfrowy do satelitarnej tv DSS ma
>wyjscie antenowe [no bo przeciez amerykanski odbiornik nie bedzie mial
>EURO-zlacza], a ludzie kupuja i sie zachwycaja jakoscia, to sie
>zastanawiam jakiej jakosci obraz dostarczaja amerykanskie kablowki...

Pewnie i tak lepszy niz nasze... Ja jestem zboczony na punkcie jakosci
obrazu telewizyjnego, ale znam kupe ludzi, ktorzy pokupowali
drogie telewizory, a na porzadna antene juz nie mieli pieniedzy !
Ma sie rozumiec te ich Słony i Panysłoniki na antenach pokojowych
daja duzo lepszy obraz od mojego Unimora 'napedzanego' na przemian
z Yagi na dachu i przez eurozlacze z tunera satelitarnego :->>>

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl