Atrend ATC 1020 bez cache'u L2 ?

Autor: Irek (Mohamed_at_intertele.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 22:16:51 MET

Mam problemik z plyta glowna Atrend ATC1020 Intel 430 VX.
Przypuszczalnie nie ma na niej (czyt. jest ale oszukany) cache'u
drugiego poziomu (L2 - 256KB). Plyta pochodzi z TCH i zostala zakupiona
w grudniu zeszlego roku (gwarancja do grudnia 1998r).
Pod Win95 kiedy odpale np. 3 aplikacje to dysk (Fujitsu 1.2GB) chodzi
mi caly czas - wystarczy przelaczac sie miedzy aplikacjami.
Mam AMD K5 90, 16 MB RAM'u i wydaje mi sie, ze teraz WIN95 chodzi mi
czasami wolniej niz na Pentium 66. Probowalem przegrac 43 MB na dysku
z jednego katalogu do innego i przy wlaczonym i wylaczonym cache'u L2
operacja ta trwala tyle samo choc moze tutaj cache L2 nie ma nic do rzeczy.
Dziwne jest jeszcze jedno. Przy wylaczonym smartdrv w/w dane kopiowaly
 sie 59s. Kiedy wlaczylem smartdrv 2MB to kopiowanie trwalo 78s. Czy nie
jest to dziwne ? Pliki kopiowalem w trybie DOS.
Testowalem w/w plyte programem AMIDIAG, ktory stwierdzil, ze
External Cache = 0 KB :-(
Jesli ktos ma podobne klopoty lub wie, co mozna tu poradzic to bardzo
prosze
o pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.