Re: MSN geneza i upadek [bylo: Re: Windows 96]

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 21:42:49 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>On Fri, 14 Feb 1997 22:49:52 +0100 (CET), ukasz Bajo ski wrote:
>[...]
>
>ejze, myslze troche!
>przeciez nie umieszczaja tego by umieszczac tylko aby miec z tego
>jakies korzyscie, wiec umieszczaja tam gdzie moga liczyc na klientow
>a nie tam gdzie jest za darmo.
>przypuszczam ze powierzchnia ogloszeniowa na Sacharze jest bardzo
>tanie, a ciezko sie placi za nia w nowym jorku, i jednak jakos
>na sacharze nie widac ogloszen.

Dobra, ale wyciąłeś część w której pisałem, że oni nie chcieli
konkurować z Inetem tylko z "komercyjnymi dostarczycielami usług" typu
AoL i CompuServe ...
Po prostu nigdy nie osiągnęli by tej masy informacji jaką oferował
Inet nawet 2 lata temu.
Czyli dowód mojej bezmyślności był nieco hybiony ( pozatym studiuję na
SGH i jednak trochę znam się na ekonomii ;) )

>[...]
>
>mamy inne definicje masowosci.
>cos nie jest masowe tylko dlatego ze ma liczbe uzytkownikow liczona
>w milionach. masowe staje sie wtedy kiedy jest dla mas.
>disco-polo i windows

Czyli faktycznie mamy inne pojęcie runku masowego, w twoim rozumieniu
rynkiem masowym stał się dopiero wtedy gdy powstało W95 i umożliwiło
połączenie z Inetem kilkoma kliknięciami myszki, ale tak naprawdę w
Ameryce było to możliwe już dawno, jak weszło AoL, sam pamiętam
jeszcze historie krążące o lamerii użytkowników AoL, czyli nawet w
twoim rozumieniu rynkiem masowym stał się Inet już dawno temu -
przynajmniej w Ameryce

       LUKE
    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon