Re: Problem z BOOT-owaniem !

Autor: Wojtek TYSZER (t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 15:55:28 MET

> Zaraz, a co Ty miales _przed_ W95? Jesli go instalowes na DOS 6.2 to
> przeciez Ci go nie wcielo w magiczny sposob. Podczas ladowania nacisnij
> sobie [F4] i po zabawie.

Spoko ! [F4] i inne Efy sa mi znane, lecz nie w tym pies pogrzebany.
Chodzi o to, ze przypadkowo ktos skasowal wszystkie pliki systemowe na
glownym katalogu.
I te od W95 i te od starego dobrego DOS-a 6.22. Potem niewidzialna reka
nacisnela RESET.
Ofkoz chwile potem Pecet krzyczy, ze nie ma sytemu na dysku. Druga
niewidzialna reka wklada
dyskietke systemowa 6.22 i PeCeT WISI jak JANOSIK !

--
---------->Wojciech Tyszer<----------
  mailto:t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl