Re: MSN geneza i upadek [bylo: Re: Windows 96]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 10:43:16 MET

On Sat, 15 Feb 1997 03:47:07 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>Grego masowe to bylo juz prodigy compuserve i aol w latach 80.

tak! ale internet nie byl masowy!
widac to dokladnie chocby po tym jaki syf zrobili na internecie
aol'owcy kiedy dostali do niego dostep. Jest po prostu zasadnicza
roznica miedzy uzytkownikiem masowym a przecietnym uzytkownikiem
internetu w TAMTYCH (dobrych) CZASACH. A ja jakos tak mam ze nie
najlepiej sie czuje w swiecie kultury masowej

>To co sie stalo z www w ciagu ostatnich 3 lat to poprostu cud gospodarczy.

[ i tak dalej i tak dalej ]

Slaweczku nie ucz ojca dzieci robic.
To ze mieszkasz w NY wcale nie swiadczy o tym ze lepiej odemnie wiesz
co sie dzieje z telematyka amerykanska. Wlasnie dzieki internetowi
ktory obalil tego typu granice.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi