Re: Re:Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 04:00:49 MET

Zbigniew Szwalgin <honeybun_at_earthlink.net> wrote in article
<01bc1a20.47ecace0$3f67face_at_default>...

> Tak, historia lubi sie powtarzc. Dokladnie to samo stalo sie z rynkiem
> video (tez kiedys mlodym i cholernie glupim). Na poczatku byly 3 systemy
> VHS, Beta i Video 2000. Poniewaz Tajwan-Korea dostaly od JVC dokumentacje
> techniczna do VHS zaczeli to produkowac w masowych ilosciach obnizajac
> ceny. ( Znane z historii P.C?) W rezultacie na rynku powszechnego uzytku
> pozostal wlasnie _NAJGORSZY_ VHS.

Najgorszy? Drogi Zbyszku cena i stosunek cena do wartosci to jeden z
atrybutow kazdego towaru.
VHS byl najlepszy; dlatego wygral.

> Beta wykozystywana jest w celach
> profesjonalnych, a o Philipsowskim Video 2000 chyba juz nikt nie pamieta.
> A przeciez wszyscy zamaist gapic sie w beznadziejny obraz z VHS moglismy
> miec w domach pozadny obraz z Bety.

Ja widzialem obraz z bety i to zaden cud.

> Tylko, ze w pewnym momencie wygrala
> niewiedza rynku poganiana nachalna reklama i standard sie przyja!
> Najgorszy z mozliwych!
> Czy to samo stanie sie z rynkiem systemow operacyjnych? Ano zobaczymy.
Jak
> na razie to wszystko na to wskazuje.

Oj chlopie. Tobie sie wydaje ze to wszytsko proste jak kowadlo.
VHS przetrwal do dzis jako system prosty (wiec mniej psujacy sie) i tani w
produkcji.

Na swiecei tez nie same mercedesy jezdza, wprost przeciwnie jestem pewien
ze procent mercedesow jest marginalny a to taki dobry samochod przeciez....