Billu G. - oddaj moje AWE !

Autor: Marek Sokol (marko_at_lords.com)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 03:12:11 MET

ludzie !!!
billy g. zabral kolejna czesc.
podczas odpalania g95 nagle przestaly dzialac sterowniki wingrozy do
awe.
przyjalem to ze stoickim spokojem. odpalilem g95 jeszcze raz.
wingroza wykryla SB AWE32 plug and PREY.
jakiez bylo moje zdumienie, kiedy uswiadomilem sobie ze karta zostala
wykryta - owszem - ale umieszczona w g95 jako UWAGA "sterownik dysku
twardego" !!!!
poniewaz jak zyje nie widzialem takiego sterownika ze stoickim spokojem
odpalilem jeszcze raz g95. bez zmian.
urzadzenie wylaczylem ale niestety nie dziala mi dzwiek.
aha - pod dosem wszystko dziala poprawnie - zeby nie bylo ze awe jest
padniete.
nie probowalem podlaczyc pod awe ,zgodnie z sugestia billa g. twardziela
- bo i po co.
BILLU G. - ODDAJ MOJE AWE

zdegustowany

marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_ marko_at_lords.com