Re: off-topic - najlepszy slownik wyrazow bliskoznacznych :

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 18:10:18 MET

> cieszy.
> "dupa"
> humoru...
> >

> Tez zauwazylem, ze slownik ortograficzny Worda ma wszelkie slowa
> niecenzuralne we wszystkich formach, nie ma za to np. slowa 'faks' w
> dowolnej formie. Ale nie mozna miec o to pretensji do Microsofta - oni
> kupili gotowy slownik od firmy krajowej. Szczegoly w winietce Worda.

  Ciekawe czy firma dostarczająca ten słownik zamierza
  wypuścić jego darmowy "update". Zauważyłem, że w słowniku
  jest kilkanaście słów nie istniejących w polskim języku
  z żadnej odmianie. Czy można je wyrzucić ze słownika ?

     Czy w waszym słowniku też zamiast
     "literatury" proponuje "literatyry"

--
Romek