Re: Windows 96

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 16:35:03 MET

On 13 Feb 1997 20:29:06 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>oczywiscie teraz juz odpowiada wNT 4.0
>historia jest znana, pisalem i ja na pececie o niej kilka miesiecy temu
>po prostu ktoregos dnia sie zrobil niezly huczek w internecie
>(ludziska pokladali sie ze smiechu) napomknieto o tym i w prasie
>komputerowej, wiec biedaki z M$ w pocie czola przez kilka dni
>przekladali wszystko pod winde, bo to naprawde byly jaja, ze
>serve microsoftu chodzil pod unixem, a microsoft juz od kilku
>lat zapewnial swiat ze NT to najlepszy server.

No to sie chlopcy sprezyli!!!

Jak ostatnio tam zagladalem (w glupocie swej sadzac ze mozna znalezc
tam wyjasnienie ktorejkolwiek z zagadek Najlepszego Systemu
Operacyjnego Na Swiecie) to z rozpedu ustawilem NT i d...
Zmienilem na Unix - a prosze bardzo, listing ze wszelkimi szczegolami!
Nie dziwotaze sie swiat ze smiechu pokladal...

Darek