Re: Co to jest za cudo?

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 16:30:29 MET

> Czy jest ktos kto moglby mnie poinformiwac jaki zlomputer kryje sie pod taka
> nazwa, jakie oprgramowanie obsloguje:
>
> X`PRESS
> SVI SPECTRAVIDEO

  zobacz na rok produkcji jak w okolicy 1986 to jest jeden
  z komputerow MX - wspolny poroniony pomysl Microsofta
  i kilkunastu japonskich firm - posiada MXBasic od Microsofta
  procesor Z80 (juz chcialem napisac ZX80), 64 albo 128 MB RAM,
  stacje dyskow, oraz miejsce do wtykania kartrydzy wg. standardu MX
  tzn mozesz brac kartrydze z roznych firm bo sa wzajemnie wymienne.
  Joystik i inne pierdoly oczywiscie tez.

> ksztaltem przypomina Amige, posiada to wbudowanego malego flopa i na
> gorze miejsce na cartrige, ale jaki to juz nawet najstarsi indianie
> nie wiedza.
>
> czechu_at_free.polbox.pl

bez kartrydzy to sie nadaje do nauki BASICA :)

--
Romek