Re: Plyty dwuprocesorowe

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 15:31:43 MET

Karol Jez napisal (-a) :

> : > przymierzam sie do zakupu jakies plyty dwuprocesorowej.
> : > Rozwazam: Asusa P65UP5 i Tyan Tomcat II oraz ewentualnie, ale niechetnie,
> : > jekis Soyo. Czy ktos moze powiedziec czym te plyty sie roznia?
> : ASUS P65UP5 to plyta-matka w ktora wklada sie karte dwuprocesorowa dla
> : Pentium (C-P55T2D) lub dwuprocesorowa dla Pentium Pro (C-P6ND) i byc moze w
> : przyszlosci karte z jednym procesorem Klamath.
> : TYAN Tomcat II to juz "normalna" plyta z chipsetem 430HX, dwoma podstawkami
> : dla Pentium, 8 gnizdami dla SIMM, itd...
>
> Jak rozumiem nie ma to negatywnego wplywu na wydajnosc?
Nie ma.
> I dla P166 da sie ustawic 2*83?
Oj, nie wiem. Z tego co pamietam czestotliwosc ustawia sie na plycie-matce
(mnoznik na karcie procesorowej) i sa tam tylko dwie zworki do ustawiania
czestotliwosci i z tego by wynikalo, ze nie bardzo sie da ustawic wyzej 66
MHz.
> I jaka aktualnie macie w TCH wersje (bo chyba dopiero rev>=1.4 obsluguje MMX)?
1.41
> No i najwazniejsze: czy w TCH sprzedacie to koncowemu uzytkownikowi?
TCH Components nie.
> (ew. firmie, ale nie zajmujacej sie komputerami) ?
Uzytkownikami koncowymi zajmuje sie teraz TCH Systems.

Piotrek