Re: ISDN i smierc ?

Autor: januszek (januszek_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 23:28:35 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> Dnia Fri, 14 Feb 1997 10:12:37 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw
> Poplawski) pisal(a)

> Masz 150% racji, bo to 150% lamerstwa. Patrzyles Netszkapa?
> Zlikwidowalo ci pasek Location? A jakie piekne tlo :).
> Zreszta NN mi sie po chwili zawiesil :)
>
> Marcin Jagodzinski
> ------------------
> mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
> http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html

jejkujejkuje !!!

Ludzie, kurcze, potrzebne mi info o ISDN wogule, a nie jakies
przedszkolne dysputy (na marginesie, z NETSZKAPA 3.01 GOLD no problem) o
sieciowym lamerstwie...(a jak nazwac szukanie lamerstwa na sile ?)
Latwiej zdobyc kilsusetstronicowa dokumentacje o EWSD > ISDN niz
lopatologiczny opis jak toto wyglada i dziala od strony abonenta, nie
mowiac juz o jakimkolwiek infie na temat jakis urzadzen, ktore czlek
moze sobie podlaczyc do...(no wlasnie do czego?).

Pozdrowienia

--
:) januszek