Re: Tape Backup

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 10:59:21 MET

formatc_at_hsn.com.pl (=?iso-8859-2?q?Jaros=B3aw_Tabor?=) wrote:

 On Thu, 13 Feb 1997 21:59:48 +0100 (CET), Robert Súawi˝ski wrote:

>czy ktos wie jak skonfigurowac i jakiego TAR uzyc do przenoszenia
>danych za pomoca tasmy ze stacji unixowej do pc i odwrotnie.
>jak na razie wszystko co probowalem konczylo sie niepowodzeniem. nie
>mam zadnego tara, ktory pozwolilby ustawic block factor 512, a
>rozpoznawanie automatyczne zawsze sie gdzies tam pieprzy.
>dzieki za kazdy odzew. moze byc prywatnie.<rs>.

 A nie prosciej wziac kabelka i przez siec ?
 Domyslam sie ze chodzi o jakiegos indyka. Ma tam z tylu takie gnizdko RJ-45.
 Wystarczy kabelek, ftp i mozna kopiowac.

nie, zdecydowanie nie prosciej bo to nie indyk ale onyx i nie mam pod
reka nikogo kto by mi pomogl te lodowe od sciany odsunac, a poza tym
nie chce mi sie ciagnac kabla przez pol miasta bo by mnie motorniczy z
metra wywalil.
<rs>