Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 09:04:06 MET

On Fri, 14 Feb 1997 00:30:58 +0100 (CET), Jaroslaw Lis wrote:

>To ja za taki program serdecznie dziekuje. Juz wiem dlaczego mam opory
>przed instalowaniem poloski.
>Jesli przenosze gdzies plik, to nie po to, zeby zeby system tego faktu
>nie zauwazal. Bo to zwykle starsza wersja, ktorej nie mam ochoty
>od razu kasowac. Lubie miec nad komputerem kontrole - a nie poczucie
>bezsilnosci :-).

Jarek, co Ty gadasz??
Wlasnie o to chodzi ze ten system ZAUWAZA nie tylko ten fakt
ale i jego konsekwencje!

a w sytuacji jesli chcesz zachowac stara wersja to ja KOPIUJESZ
gdzie indziej a nowa wersje KOPIUJESZ przykrywajac stara.
To jest logiczne przeciez! Robie MOVE gdy chce PRZENIESC
a COPY gdy chce miec DWIE wersje

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi