WORD 7.0 i tabulatory !

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 08:33:29 MET

Hej!

Otoz w Wordzie 7.0 PL, jest nastepujacy problem, ktory
powstaje po napisaniu wiekszej ilosci tekstu. Jak sie
np. chce dac tabulator (wymieniam cos, albo po prostu
potrzebuje miec tabulator) to mi przesuwa poczatek
akapitu (te znaczki "^" "\/" na gornej linijce) razem
z tym tabulatorem. Zupelnie tak jakby stwierdzil ze
za duzo uzywam tabulatorow, to on mi pomoze i ustawi
sobie tam poczatek akapitu. A mnie cholera juz trafia.
Zawsze musze kasowac wszystko do poczatku linii,
a potem to juz zalezy od przypadku, czasami znow przesuwa
czasami nie...

Any hint ??

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |