Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 06:16:34 MET

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<33033d9c.1775890_at_news.nask.pl>...

> Taaaa... Rynek narzekal na braki windy 3.1x, ale to co przyszlo potem
> mialo _jedynie_ dlugie nazwy plikow.

Jesli tyle tylko zauwazyles........

> Sorki, ale z tego co sie zorientowalem, dyskutujemy tutaj o
> __jakosci__ systemu, a nie o stanie konta Billa G.

> Najlepszy z: ? Ile tych OSow juz widziales/uzywales?

Nejlepszy. Zobacz na dane o sprzedazy. To jedna odpowiedz. Ja mowie
najlepszy bo widze ilu ludzie dzieki WIN jest wstanie przemoc sie i podejsc
do komputera. Lata ludzie palkali ze ten MAC to taki friendly i estetyczny.
Tearz win jest taki. Podwojna wygrana.

> Zle. To klienci posluchali reklam. A co do "user friendly", to troche
> pamietam co ludzie tu pisali, kiedy nie bylo jeszcze pl.comp.os.w95.

Ludzie rozne rzeczy pisza. A ze jest wiele bardziej niz np win 3.xx to
nawet nie zamierzam dyskutowac.

> Taaa... Patches, powiadasz? A pamietasz moze wspomnienia ludzi
> dzwoniacych do tech supportu M$? Burak w Wordzie 6? Niech pan poczeka
> na 7ke i okazuje sie, ze w 7ce dalej burak jest. No comments.

Nie pamietam. Wybacz nie dzwonilem.
Nie znam tez softu bez bledow czy potrzeby updates.

> PS. Widzieliscie moze "Weird Science"? Odcinek z roku 1996 (!) i co
> sie okazuje? Pod jakim systemem chodzi komputerowa dziewczyna Lisa?
> Tak panowie! Pod Windows... 3.1

A czego ma to dowodzic co zobaczyles w TV?