Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 01:37:13 MET

Andrzej Olaczek <andol_at_zr.ita.pwr.wroc.pl> wrote:

>to nie jest patch, tylko program LFN (Norton Navigator 95)startujacy
>wraz z windoza (95 oczywiscie - wiec warp odpada).

Nie jestem pewien, czy Warp odpada - to musi byc jakis DLL do
16-bitowej czesci Windows, wiec a nuz-widelec... Ostatecznie dlugie
nazwy w Windows 95 na woluminach Netware uzyskuje sie przez 'add name
space OS/2' :-)
Sprawdze, jezeli uda mi sie go zdobyc. Dzieki za info.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl