Re: SIMM double sided ?

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 00:55:26 MET

sp9wug_at_sp9zaa.ampr.org napisał(a) w artykule <8125_at_sp9zaa.ampr.org>...
> To jest simm ktory po dwoch stronach plytki ma zainstalowane kostki.
> np. mam simy 4Mb ktore maja kostki po jednej stronie, i mam simm 8Mb,
> ktory ma kostki po dwoch stronach

Bujda...W jednym z ostatnich Chipow byl artykol o pamieciach (chyba
listopadowym)
i tam rzeczywiscie mozna sie dowiedziec o simmach double-sided...
Nie jest bowiem regula, ze simm z kostkami po obu stronach nazywa sie
double-sided!

--
Michal Malanowicz