Odswiezanie w CL5428 VLB

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 23:45:57 MET

Cześć wszystkim!

Mam pytanko: czy ktoś wie jak posiadając kartę graf. Cirrus Logic 5428
LB i monitor Philips 105A sprawdzić jaka jest częstotliwość odświeżania
(zwłaszcza pod Windows), a jescze lepiej - jak toto zmienić na inną?
Używam sterownika do cirrusa pod W'95, mam oprogramowanie (CLMODE.exe,
zdaje się) do karty pod DOS, mam CustoMax od Philipsa do konfiguracji
parametrów monitorka - i nigdzie ani słowa o częstotliwości odświeżania.
Jakbyście coś wiedzieli - dajcie znać!

                        P.J

Piotr Jastrzebski, student UL, Lodz
e-mail: piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl