Re: Plyty dwuprocesorowe

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 20:47:08 MET

kj_at_mimuw.edu.pl (Karol Jez) wrote:
>Czesc,
>
>przymierzam sie do zakupu jakies plyty dwuprocesorowej.
>Rozwazam: Asusa P65UP5 i Tyan Tomcat II oraz ewentualnie, ale niechetnie,
>jekis Soyo. Czy ktos moze powiedziec czym te plyty sie roznia?
>I czy dzialaja one rowniez z jednym procesorem na pokladzie?
>Jak jest z wydajnoscia (Linux i NT 4.0)?
>Najchetniej wybralbym oczywiscie Asusa, ale jest sporo drozszy od
>pozostalych.
>Dzieki za szybka odpowiedz
> Karol

byla tu juz rozwazana taka kwestia, co sie bardziej oplaca...
plyta dwuprocesorowa i dwa pentiumy np. P133 , czy
plyta jednoprocesorowa i pentium pro 200. to drugie rozwiazanie
okazalo sie tansze i bardziej uniwersalne. takze szybsze.
chociaz w tej chwili trudno mi powiedziec, przejrzyj cenniki.
bo o ile P133 tanieje, to PPRO200 trzyma swoja cene nadal.