MainBoard

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 17:27:54 MET

Chcialbym kupic (zmienic) plyte glowna...
Slyszalem, ze Asusy sa zabojczo dobre, ale
mnie interesuje konkretny model,wersja i cena!
Mam Pentium 166, wiec dobrze by bylo miec
mnoznik 2x83Mhz i chipset HX...
Powiedzcie jaki model Asusa spelnia te wymagania,
ile kosztuje i czy mozna to dostac na Grzybowskiej
w Warszawie czy trzeba jakos specjalnie szukac!!

--
Michal Malanowicz
P.S. Czytam sobie wlasnie relacje z targow Expo'97 w PC