Czy mozna podgonic DX4/120 ?

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 11:47:35 MET

Czesc
Mam pytanie, czy da sie podgonic 486 DX4 120 MHz. Wiem, ze pytanie moze sie
komus wydac lamerskie. Wiem, ze ten procesor chodzi z maksymalna zewnatrzna
predkoscia 40 MHz, ale zastanawiam sie czy mozna go ustawic jako np. DX5
133 MHz. Moja plyta SIS moze obslugiwac procesory DX5 133 i 160 MHz. Moze
ktos juz przyspieszal w ten sposob procesor. Czekam na informacje.

A.Paszkowski
paszczak_at_free.polbox.pl
kielce_at_rmf.pl