Re: Mac > Pecet

Autor: Tomasz Golebiowski (DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 09:07:55 MET

At 23:28 12-02-1997, you wrote:
>Hej!
>Mam problem. Musze pilnie odczytac cdrom Maca na pececie.
>Poratujcie, skad sciagnac jakis program konwertujacy???
>Sprawa b. pilna.
>Pozdrawiam
>--
>_______
>krzysztof
>kajan_at_ternet.pl
Hey!
Poszukaj programu Executor. Jest to bardzo fajny emulatorek Mac'a.
Dziala sporo programow z systemu 6.0.7. No i oczywiscie czyta makowe
plyty. Wada tego programu jest, ze wersja shareware dziala 10 minut.
Mozna go znalezc w I-necie i w syczniowym nr MacWorlda.

Pozdrowienia

Tomasz Golebiowski
DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl