Haslo w DIAL-UP

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 08:47:15 MET

Wiem ze temat chyba byl walkowany, ale
nie mam zbytnio czasu (i pieniedzy :-) -> TPSA)
na czytanie archiwow listy.

Jak zrobic zeby w okienku DIAL-UP pamietal mi haslo
na konto ? Za kazdym razem musze to wpisywac recznie
co doprowadza mnie do szalu.

wiem, ze mozna sobie wpisac w skrypcie, ale wtedy bedzie
jawnie i ktosik moze podejrzec...
Wole bardziej eleganckie rozwiazanie :-)

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |