Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 20:35:22 MET

On Wed, 12 Feb 1997 18:56:12 +0100 (CET), Jacek H. Herman wrote:

>A ze rozni skadinand godni szacunku guru uwazaja WSZYSTKICH uzytkownikow
>Windozy za lamerow... coz, ich problem. Kwestia definicji, jak sadze.
[...]
>na zycie pracujac w Win95 (tak wyszlo) i zeby mnie TYLKO DLATEGO
>wyzywac od lamerow...

tak zle nie ma, ja nawet podkreslilem ze implikacja nie dziala
w druga strone tzn.: nie kazdy kto uzywa windy jest lamerem.
(w przeciwna dziala niemal na 100%)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi