Re: Chce miec 4 porty szeregowe

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 02:17:48 MET

Witam!

Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl) wrote:
: Jak doinstalowac dwa dodatkowe porty szergowe (tak by miec ich 4) i miec
: mysz na chodzie (jakas dodatkowa karta). Pewnie sprzetowcy beda
: wiedziec.
: Prosze o info.

Bylo putanie o szeregowki, a ja mam inny problem:
Potrzebuje podlaczyc 4 drukarki (3*iglowa oki na kazdej inny papier + hpdj600)
 do jednej
maszyny ( nie wchodza w gre przelaczniki, wszystkie maja byc dostepne
rownoczesnie). Czy istnieja jakies karty wieloportowe (gdzie kupic
i za ile ?), czy tez trzeba kupic specjalizowany printserwer (pytanie j.w.)
Czy to jest w ogole mozliwe ?????????!!!!!!!!
System to NT 3.51 na serwerze, i W 3.11 na stacjach (zmiana nie wchodzi w
gre :-( )
pozdrowienia

Zwierzak
zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl