Re: CD na drugim porcie

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 22:47:49 MET

Dnia 3 Feb 97 Marx napisał(a) co następuje:

> Posiadam plyte Shuttle Hot433, DX4133, CD x8 Goldstar, HDD Fujitsu 1GB.
> Jesli podlacze HDD i CD na pierwszym porcie EIDE, wszystko dziala ok.
> Ponoc jednak lepiej jest podlaczyc na osobnych portach. Wiec sprobowalem
> - 2 mastery. I co? driver dosowy znajduje CD i wszystko gra, W95 CD nie
> widzi. Probowalem roznie zworkowac CD (mam master, slave i jakies
[...]

To taka fanaberia G95. U mnie bez problemów widział CD (Sony 8x) na drugim
kanale (na pierwszym mam WD 540MB i Seagate 2.5GB). Piszę "widział", bo teraz
nie widzi. Chyba, że przed uruchomieniem G95 wsadzę do niego płytę. Wtedy
okienka go wykrywają... Co się stało - nie wiem.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html