Do "Karpia"

Autor: Andrzej Widomski (cargoboss_at_krakus.ternet.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 20:36:06 MET

Cześć !!

Ponieważ czytałem wiele Twoich artykułów na temat rozbudowy
(podkręcania) PC-ta i moim zdaniem jesteś w tym świetny mam takowe
pytanie :

dostało mi się :

        - płyta Advenced/ML
        - proc Pentium 133
        - RAM 48 MB
        - karta graficzna MGA Milenium 4 MB, RAMDAC 220 MHz
        - karta dźwiękowa AWE 32 PnP
        - karta sieciowa 3COM
        - modem Zyxel Elite 2864

i ponieważ minęło już 6-mcy to mi się trochę znudziło. W konsekwencji
chętnie bym podkręcił (bacikiem go!!) niestety jest to oporna bestia.
Jak do tej pory zmiana konfiguracji zworek (taktowanie zegara + zmiana
mnożnika) doprowadziła tylko do zwolnienia pracy bądź też braku
różnicy w osiągach. Proc jest firmowy tzn. TCH via Jarox Kraków. Jeśli
masz jakiś pomysł będę bardzo wdzięczny.
Andrzej Widomski
tel./fax +48(012) 782302
e-mail: cargoboss_at_krakus.ternet.pl

Jeśli nie wiesz o co chodzi, chodzi zawsze o pieniądze.