Re: HP Deskjet 600 i siec

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 16:14:46 MET

On Wed, 12 Feb 1997 08:26:16 +0100 (CET), Tomek Koszewar wrote:

>Ta drukarka nigdy nie potrafi a drukowaŠ w sieci. HP zrobi o j jako
>drukarkŕ osobist , nie sieciow . U mnie w firmie jest cos ok. 25 takich
>drukarek i adnej nie uda o siŕ udostepniŠ w sieci ( WfW i Novell 4)

To akurat nie jest prawda. Sam osobiscie podlaczalem te drukarki w sieci
i dzialaly jak najbardziej prawidlowo.
Wystarczy podlaczyc ja jednokierukowym kablem. Wtedy przy instalacji pyta sie
czy ustawic transmisje jednokierunkowa, na co sie trzeba zgodzic.
Traci sie wtedy troche funkcji, ale za to wszystko dziala. No i nie
wyrzuca tych idiotycznych komunikatow o zmianach pojemnika z atramentem.