Re: Windows 96

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 14:05:00 MET

[tutaj ciach]

> [...]
> z dziennikarzy (uwaga - napisalem dziennikarzy, nie pismakow)
> ze licznie zgromadzeni dziennikarze i pismacy spoza branzy
> (przeciez dzis np. o internecie czy o komputerach wogole
> pisza nawet czasopisma kobiece), w momencie jak sie dowiedzieli
> ze maja obok siebie fachowca zaczeli mu zadawac mase pytan,
> zeby sie jakos przygotowac do konferencji prasowej z Williamem
> Gates'em IV. Co go uderzylo? Otoz, ci wszyscy ludzie (a jednak
> jest to ja-kas-tam elita, no, choc "elyta") uwazali ze Gates
> to facet ktory: albo stworzyl internet, albo wymyslil komputer

  W ostatnim tzn zprzed 1.5 tygodnia PCKurierze jest opisana
  historia komputerow osobistych i internetu:
   mozna sie w niej doczytac ze:
     standardy ARPAnetu i potem internetu powstaly
     zanim powstaly PCety i zanim Bill G. kupil
     swoj pierwszy system operacyjny DOS 1.0

> osobisty, albo napisal (wlasnoreczne, czy raczej wlasnomozdznie)
> windows. Wiec co tym bardziej ma wiedziec o tym tzw. ulica?
> A przeciez Gates to facet ktory nigdy nie wymyslil nic nowego.
> Nigdy nie napisal ciekawego programu (nawet w czasach, bardzo

> Grego
>
> za pare dni znow mnie podq...a~ cholerne pismaki
> i znow dam im odpor na PeCecie, ktorego i tak nie czytaja,
> bo gdyby czytali to nie wypisywali by takich bzdur, jakie

  Ale im sie horyzonty poszerzaja coraz bardziej ...

--
Romek