Re: OpenDos - pytanie

Autor: Krzysztof Krzyzaniak (eloy_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 13:26:40 MET

Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl) napisal(-a):

: Może ktoś wie co jest grane: nie mogę odpalać programów korzystających
: z DOS4GW z uruchomionym EMM386.exe. Objawy: Wywala mi rejestry przy
: uruchamianiu DOS4GW i natychmiastowy restart.
: Próbowałem różnych ustawień -
: DPMI włączone lub wyłączone, DPMS również. Uruchamiając wszystko
: oprócz EMM386.exe wszystko jest OK.

To proste !

Trzeba skorzystac z przelacznika dostepnego w emm366 a nazywajacego sie pic.
Czyli trzeba wpisac emm386.exe PIC=ON. Problem w tym ze dziala to tylko wtedy
kiedy ladujemy emm386 do pamieci jako program a nie jako driver (poleceniem
DEVICE lub DEVICEHIGH w config.sys). Mamy wiec do wyboru :
- wstawic emm386.exe pic=on do autoexec.bat (zabiera nieco pamieci)
- przed kazdym uruchomieniem [programu z dos4gw wpisywac te komende

                Pozdrowka
                        opendosowy eloy
p.s. Moze juz ktos zrobil MultiConfig w OpenDos ? Jestem zainteresowany

--
You can have it all                                               IrcNick: eloy
My empire of dust                                     IRL: Krzysztof Krzyzaniak