Re: PPP w dosie

Autor: jigit_at_free.polbox.pl
Data: Wed 12 Feb 1997 - 12:27:06 MET

>Moze ktos mi wyjasnic jaki soft do tego jest potrzebny???
>chodzi mi o to zeby poczta poszla na putrze bez windozy...
>czysty dos...
>Czy jest to mozliwe...??? Jak sie laczyc??? Czego uzywac???

Oczywiscie. Sam tego uzywam od czasu do czasu, do odbierania poczty (POP3)
Usenet, Telnet, FTP. Szczegolnie na slabej maszynce (386sx25)+modem+TPSA,
i jest to mozliwe, oczywiscie pod czystym dosem.
Program nazwywa sie NET-TAMER V.1.08.1
Jest on dostepny na stronie (a to juz musisz usiasc przy komp. posiadajacym
przegladarke WWW ok 700 kB) http://people.delphi.com/davidcolston/index.html
lub poprostu gdzies poszukac w sieci pliku n1081386.zip , lub n108-xt.zip na
komputery XT/286.
Uzywam tez czasami driver ETHERPPP +modem i np IRC, ale nie powiem gdzie to
dostac gdzyz po prostu... nie pamietam.
Pozdrowienia.
Grzegorz.

Usmiechnij sie, zycie jest piekne!!!