Pliki w formacie Post Script

Autor: P.Grochowski (grojer_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 08:17:01 MET

Mam troche plikow *.PS sciagnietych z sieci i poszukuje informacji
jakim prostym narzedziem mage je obejrzec, wydrukowac lub przeformatowac.
Najlepiej jesli bedzie to cos nieco mniejszego od np. Corel'a 6.
Sytuacja zabawna, bo format stary i znany a moje "zaplecze" niestety
nie potrafi tego zaimportowac. Zwykle serwery daja do wyboru PS lub PDF
i wtedy wybieram ten drugi... Tym razem nie mialem wyboru.
Bede wdzieczny za pomoc.

                                Przemek

--
Przemyslaw Grochowski e-mail:	AMPRNET: sp3fmf_at_poznan.ampr.org
				INTERNET: grojer_at_wlkp.ternet.pl