Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 07:27:14 MET

Tomasz Fidecki <Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl> wrote in article
<330160EC.3261_at_students.mimuw.edu.pl>...
> StaCH_at_tpnet.pl wrote:
> [...]
> >
> Nareszcie ktos mowi do rzeczy. Czy to w powaznym banku, czy w innym
> systemie "mission critical" interfejs graficzny nie jest potrzebny, a
> nawet powiem wiecej - jest zbedny, gdyz zuzywa cenne zasoby (pamiec,
> wykorzystanie procesora).

I tak i nie. Bank to nie tylko teller w okienku to rowniez wielkie biuro i
managament.

>Trzeba zobaczyc na wlasne oczy jak wyglada
> prawdziwe przetwarzanie. Wtedy produkty znanej zewszad firmy pana BG
> bedzie sie traktowac jako niedopracowane zabawki.

Jasne.

> Wiekszosc powaznych systemow w kazdym kraju stoi na specjalizowanych
> programach. Nie mowie oczywiscie o firmach typu pan X + pan Y = sp z
> o.o.

Tak jak powiedzialem zalezy do czego. Jest coraz wiecej dobrego
standardowego software ktore da sie "customizowac". (prosze mi wybaczyc)
Specjalistyczne jest strasznie drogie w zakupie i eksploatacji.
Gdzie jest potzrebne tam jest potzrebne ale jesli sie tylko da uniknac to
sie unika.