Bios?Dysk?

Autor: Cezary Szczepanczyk (cezar_at_moskit.art.olsztyn.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 01:20:29 MET

Mam wyminna kieszen hd i 2 dyski. (dos i w95), plyta 486pnp,bios awarda
Wkladam ci ja sobie dysk, odpalam i chodze. Zamykam (porzadnie i
spokojnie!),
wkladam drugi i nie moge ustawic parametrow hd (bylo auto i lba ale
pokazalo dysk 3mb i cos tam)
Dobra, wracam na stary. I tez nie widze sytuacja jw.
Dobra, przezyje ide na DRUGI identyczny pc i .. to samo.
Wq...m sie. Wsiadam w samochod (sorry malucha) i jade na 3 komp. Tam jest
ok.
Wracam i ten dysk chodzi, ale ten drugi nie. Zawoze i jego. Odpalam. OK.
Wracam ok.Wkaldam do 2 kompa i ok.
Czary czy ja czegos nie wiem??
Aha, biosy sprawdzalem wiele razy (zanim wyjechalem) nie widzial poprawnie?
Moze ktos skrobnie slowo i sprobuje mi wyjasnic?
Cezar