Re: Vibra z radiem

Autor: Barni (barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 20:42:20 MET

>Inna sprawa, ze w laboratorium PCWK wyszlo, ze GUS (a konkretnie,
>zdaje sie, Primax) ma dynamike 107dB. Reszta - ponizej 100dB.
Nie wiem skad oni wzieli te parametry, ale chyba wyssali je z palca lub
instrukcji obslugi. Dynamike >100dB osiagaja BARDZO DOBRE odtwarzacze CD
zbudowane na porzadnych przetwornikach ( Crystal, Burr_brown ... )
zapakowanych w sensownie zaprojektowany tor z normalnymi tranzystorowymi
stopniami wyjsciowymi ( a nie jakies tam wzmacniaczyki na scalaczkach ) oraz
zasilane z normalnych ( nie impulsowych !!! ) zasilaczy.