Re: Netscape i cache

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 19:29:53 MET

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) wrote:
>Dlaczego Netszkapa czasami nie zapisuje obejrzanych stron do cache? Np. z
>serwera sysdoc.pair.com? Ze wszystkiego, co tam oglądałem są tylko trzy JPEG-i
>z Klamath-em. Nie jest to zresztą jedyny przypadek. Może ktoś ma jakiś pomysł?
>I druga sprawa - co to są "pages retrievied through SSL"? Czy ma to jakiś
>związek z poprzednim problemem?

Ja wiem, ze tylko lamerzy czytaja doce i helpy ;-), ale czasem to
pomaga. Cytat z helpa Nestscape'a \ Options \ Network Preferences \
Cache:

The" Allow Persistent Caching of Pages Retrieved through SSL" check
box determines whether the pages you view using SSL security are
stored in the cache. The default, unchecked, does not allow SSL pages
to be cached.

To powinno zalatwic sprawe...

--
Michal Szybisz