Re: JTS Palladium (bylo: Caviar w kieszeni...)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 10:28:41 MET

Mon, 10 Feb 1997 20:36:53 GMT, Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz
Studzinski) napisał(a):

>A tak apropo dyskow. W jednym sklepie w Lublinie proponowano mi dysk
>1.2 GB JTS Palladium (jesli sie nie walnalem w nazwie) za 630zl z
>3-letnia gwarancja. W tym samym sklepie Caviar 1.2 GB kosztowal okolo
>770 zl. Czy ktos slyszal cos o tych dyskach?

Byl test w PCQ. Ogolnie bardzo polecano (cos pisano w wschodzacej
gwiezdzie :))) ).
Parametry? "Nie odbiegaja od dobrej sredniej". Konkretow nie podano.
Bylo cos jeszcze o szczelnym opakowaniu dyskow (elektroniki).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --