Re: Co z Bajtkiem

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 01:53:06 MET

On 10 Feb 97 at 10:09, Krzysztof Ciesielski pisal(a):

> Plotka glosi, ze redakcja (a wlasciwie wydawca) zbankrutowala. Nie
> bedzie wiecej Bajtka :(((

A zna ktos moze inne pisma, ktore mozna z czystym sumieniem polecic
ludziom w wieku 10-14 lat bo z mojego rozeznania wynika ze takich
nie ma. Jak mozna bylo dopuscic do upadku takiego pisma??? Komuno
wroc! ;-) I oddaj nam Bajtka i jednoimpulsowe rozmowy lokalne. ;-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Czy Bajtek odszedl na zawsze czy moze bedzie jakies
resurrection?