Re: Win NT i FAT 32

Autor: januszek (januszek_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 23:11:43 MET

Maciej Eckstein wrote:

> tak poza tematem:
> Czy po ktos spalil proca przez overclocking? i czy potem to widac tak ze
> firma w ktorej kupilem procesor moze mi to udowodnic i nie uznac
> gwarancji? bo nie wiem jak dlugo on tak pociagnie na ponad 200Mhz?

Z tego co mi wiadomo, to w pl. na polprzewodniki nie ma obowiazku
udzielania gwarancji. I w zwiazku z tym wszystkie sprawy reklamacyjne
sprowadzaja sie do dobrej woli firmy. Jezeli w procesorze (dotyczy to
wszystkich ukladow scalonych) nie wypalisz dziury, nie bedzie nosil
sladow uszkodzen mechanicznych (np nozki proc. beda swiadczyc o tym ze
czesto byl wyciagany z podstawki) to 90% szanujacych sie firm nie bedzie
wnikac w przyczyne uszkodzenia a po prostu go wymieni (wlasciwie zalezy
to od tego co pisze w umowie gwarancyjnej).
Mozesz takze zajrzec sobie na strony producenta procesora i tam dowiesz
sie byc moze, jak dlugo bedziesz mial 200-tke.

pozdrowienia

:-)) januszek

--
:-)) januszek