Re: Chce miec 4 porty szeregowe

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 18:51:13 MET

Gregorio Kus wrote:

> do mojej poprzedniej odpowiedzi, chcialbym dolaczyc jeszcze dwa slowa:
[...]
> Grego
>
> --
>
> /-----------------------------------------------------------------
> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
> ROMA, Italy 2ndAdmin_at_iName.com Grego_at_FreeNet.hut.fi
> Anonymous Mail Service - http://free.rmnet.it/~grego/AnonMail.html

Generalnie to smutne co mowisz, bo ja mialem nadzieje iz da sie to latwo
zrobic. Chce zrobic z PC-ta awaryjny serwer (po przelaczeniu wtyczek)
dla 4 terminali unixowych. Moj unix (Solaris) obsluguje 4 porty bez
problemu, pozostaje tylko kwestia myszu. Slyszalem, ze jest cos takiego
jak bus mouse. Za cholere nie wiem co to jest - jakas mysz wpinana w
szyne przez dodatkowa karte. Ostatecznie zawsze moge z myszy nie
korzystac - wtedy bede mial konsole znakowa a nie graficzna.
Tomek

| |_   _|_ _| Tomasz Fidecki                                        |
|   | || _|   mailto:fidecki_at_green.pap.waw.pl                       |
|   | || |    mailto:Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl;          |
|   |_||_|    http://green.pap.waw.pl/~fidecki                      |
|             IRC Fido on #plock #polska                            |