Re: Chce miec 4 porty szeregowe

Autor: Mirosław Kalinowski (mkali_at_softel.gda.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 01:24:22 MET

> Jak doinstalowac dwa dodatkowe porty szergowe (tak by miec ich 4) i miec
> mysz na chodzie (jakas dodatkowa karta). Pewnie sprzetowcy beda
> wiedziec.
> Prosze o info.

Ja dokupilem kontroler multi I/O z mozliwoscia ustawienia roznych IRQ, ale
innych niz IRQ3 i IRQ$ (mial kupe zworek). Wylaczylem LPT, HDD i co tam
jesze bylo, a zostawilem tylko obsluge portow szeregowych. Teraz mam mysz,
i dwa modemy zewnetrzne (jeden na IRQ5) czyli trzy rzeczy zewnetrzne i
uzywane jednoczesnie. A jeszcze jak wlozysz cos do srodka to dopiero...

--
mkali_at_softel.gda.pl
http://www.softel.gda.pl/~mkali