Re: Rozbudowa pamieci

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 17:37:17 MET

Dnia 8 Feb 97 Radoslaw Poplawski napisał(a) co następuje:

[...]
> Moze i prawie na pewno nie wywola, jezeli czas dostepu bedzie
> ustawiony na 70ns (w tym przypadku).
Ja miałem przez ok. pół roku 4*1MB 70ns (krótkie) razem z 1*16MB 60ns i ani
razu nie było z tym kłopotów (Win95, OS/2, Linux). A tak a propos, to gdzie
ustawia się czas dostępu do pamięci??? Chyba chodziło o wait-states - tym od
biedy można sobie pomóc (ustawić tak, jak dla siedemdziesiątek), ale nie sądze
aby to było konieczne.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html