Re: SCSI terminator

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 08:57:55 MET

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (=?iso-8859-2?q?Jaros=B3aw_Tabor?=) wrote:

 On Thu, 6 Feb 1997 08:15:59 +0100 (CET), Robert Súawi˝ski wrote:

>wdzieczny bede jesli ktos poda mi sposob jak zmajstrowac SCSI
>terminator na wewnetrznym kablu plaskim (tasma). czy da sie to zrobic
>z drabinki rezystorow, ktora zwykle jest w kazdym urzadzeniu SCSI.
>moze po prostu ktos wie gdzie na sieci mozna znalezc opis tego lub
>chocby opis sygnalow kabla SCSI.
>dzieki.<rs>.

 Kupic gnizado scsi zaciskane na tasmie (ok 8zl ) i do tego wcisnac zwykly terminator.
 Tak mi kiedys poradzili w Meditroniku, zrobilem i do tej pory dziala OK.

niezly pomysl, ale mam na grzyba troche za daleko. wlasciwie to
wszedzie mam daleko wiec urwalem z jakiegos starego dysku scsi zlaczke
razem z drabinka rezystorow i chodzi, czego wszystkim zycze.<rs>.