Re: CD Audio >> WAV na Acerze 5X

Autor: Darek (daster_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 08:03:04 MET

Witam !

Nie rozumie o co wlasciwie chodzi. Mam Acera 5X i nie mam takiego problemu
tzn. niezgrywania CD-audio na Wav'y. Przeciez jesli masz karte dzwiekowa to
i masz jakis, gorszy lub lepszy mixer. Oczywiscie CD polaczony z karta.
Sprawdz czy masz podany sygnal z CD na odpowiednim poziomie na Wej mixera.
Masz tez chyba jakas wierze, racka, czy cos innego. Jest tam przeciez
"magnetofon" na wav'y. Puszczasz CD'ka i rec na Dacie i sie nagrywa. Po co
ja to wogole wszystko pisze, to proste jak ...:-)))

> [...]
STREMECKI Dariusz E-mail : daster_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl
LEGNICA, POLAND